Monday, November 15, 2010

pertama kali

ini adalah penulisan saya yang pertama.. akhirnya dapat juga saya mempunyai 'blog' saya sendiri.. disini saya boleh berkongsi pendapat saya dalam pelbagai topik... politik,ekonomi,semasa mahupun sukan...
sesiapa yang telah membaca penulisan sya yang pertam ini terima kasih banyak2...
saya agak berbangga gak la... lo penulisan ini agak kelakar atau pun leh membuat anda mengantuk... saya xtaw la.. saya maen tulis jew pe yang saya nak tulis... cam orang dulu2 ckap.. budak baru belajar arap leh tolong ajar kan ea,,, k saya pun dah xlarat nak tulis lagi ni.. laen kali lo saya rajin nk tulis n nak kongsi cite pape lagi.. saya kn update..hehehehehe.. k salam perkenalan............... wasalam...........




p/s ini artikel 1 saya tulis...
jam sekarang 1.15 pagi..
tarikh 16.11.2010

No comments:

Post a Comment