Saturday, January 1, 2011

kembali semula

asalamualikum..
ermmmmmmmmmm.. salam kepada yang mengikuti blog saya ni...
ini adalh entri terbaru saya setelah sekian lama tidak menulis dan update blog ini.. ini kerana kesuntukkan masa untuk meluangkan masa untuk menulis.. sebenarnya banyak sangat benda dan cerita yang sya ingin kongsi pada entri2 saya tetapi kelemahan saya untuk membuat penulisan ini agak lemah dan saya sendiri sebenarnya malas untuk menulis..hahahahahahahahahah tetapi apabila bosan ada juga tempat saya untuk meluahkan  nya... betol x???? hihihihi
ini adalh entri saya yang terakhir sebelom saya kembali pulang ke kampus untuk menyambung pengajian saya yang masih berbaki beberapa tahun saja lagi..... saya akan kembali ke perk esok.. rasa sedih sangat untuk meninggalkn rumah ini kerana kehidupan di kampus sangat berbeza dengan rumah.. saya juga terpaksa meninggalkan keluarga yang saya sangat sayang... pelbagai perkara dan banyak lagi benda saya x dapat buat kat sini.. 2 yang rasa berat jer nak tinggalkan rumah ini... rasa lo saya dah puas duk rumah dan saya telah melakukan perkara yang saya nak buat 2... mesti rasa happy dan xrasa sedih sangat la... isyallah nanti saya balik rumah ini lagi saya akan selesaikan perkara yang belom selesai ini,
ya allah kau berilah aq kekuatan untuk menempuh pelbagai dugaan yang mendatang dan saya dapat laluai dengan tenang......... insyallah.. amin........ 

No comments:

Post a Comment