Wednesday, April 27, 2011

dah lame??

assalammualaikum..
dah lame rase ny saya tidak bloging..
sepanjang pendiam saya nie..
pelbagai cite saya nak kongsi,..
tapi saya nie malas la nak karang2 ayat..
2 la kelemahan sy..
2 pasal blog saya nie sunyi...
buat pn sekadar suka2..
sebab tgk owg pn de blog..
so keinginan memiliki blog sendiri timbul...


secara ringkas disini saya hanya hendak mengucapkan tahniah kepada fernando torres yang telah menjaringkan gol pertama di chelsea..

saya begitu gembira dan teruja sangat..


kedua..
lagi berberapa hari saja lg saya hendak meningalkan uitm perak nie.. rase nye sekejap sangat duduk kat sini.. pejam celik dah 1 tahun setngah kat sni.. 

rase windu sgt kat rumah dan kawan di sana.. tapi rindu juga nak tinggalkan uitm perak yang banyak sgt kenangan pada sem nie.. best gler la..
sem depan xpasti lg same ade best x macam sem nie..
harap2 la best cam sem ni... aminn...


lagi satu dan terakhir..
saya nak cite sal seorang sahabat saya nie ..
yang mengalami kekecewaan yang sangat,..
saya menumpang sedih..
tetapi nie adalah ujian dari allah...
jgn mudah putus asa..
jgn mudah down..
aq just mampu cakap saja kot..
tapi ko gak yg merasai kan...
aq faham,,\
aq harap ko mampu menerima ujian nie dgn tabah..
allah hanya memeilih owg yg kuat saja..
dan yg mampu saja..
menerima ujian nie.. harap ko lebih kuat dan matang untuk lebih bijak mengawal emosi dalam pelbagai keadaan..
nie akan membuat kn ko lebih matang dengan pengalaman yang tempuhi nie..

harap ko kuat wahai sahabat ku..
aq mendoakan kebaikan ko...



sekian saja dari.. ??????
 len kali kalau rajin lg aq post la cite best2 lg ekk
sekian saja.. wasalam..

No comments:

Post a Comment